Τελικο Προγραμμα

Δείτε τις κατόψεις

  1. Το Μάρκετινγκ και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
  2. Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Μάρκετινγκ και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
  3. Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
  4. Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
  5. Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
  6. Μάρκετινγκ και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
  7. Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Μάρκετινγκ και Branding Τόπου
  8. Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
  9. Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
  10. Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία
  11. Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
  12. Τοπίο και ταυτότητα
  13. Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων


vivian
olympia_datsi
karahalis

ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΥΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ

Βίβιαν Δούμπα και Ολυμπία Δάτση (Tópio , Creativity Platform)
Νικόλας Καραχάλης (ΕΑΠ – Εξ. Διδάσκων ΠΘ)
Θα συμμετάσχουν και εκπρόσωποι των κατοίκων της περιοχής καθώς και μέλη της δημιουργικής κοινότητας της Λάρισας.
Παρασκευή, 31.3. 19.30 – 21.30, Μύλος του Παππά
Αριθμός συμμετεχόντων: 30 – 40
Κόστος συμμετοχής: Δωρεάν για τους συμμετέχοντες του Συνεδρίου, 20€ για συμμετοχές εκτός των συνέδρων

Περιγραφη

Το εργαστήριο θα έχει ως κύριο θέμα την διαμόρφωση ενός σχεδίου καθημερινής διαχείρισης του Μύλου του Παππά το οποίο θα λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες της γειτονιάς της περιοχής του Μύλου του Παππά. Παράλληλα θα συνδέει τις ανάγκες αυτές με την στρατηγική branding της πόλης. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συναποφασίσουν για τη στρατηγική διαχείρισης και προβολής με βάση συγκεκριμένα εργαλεία placemaking και συμμετοχικού σχεδιασμού, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και εμπειρίες που έχουν. Σκοπός τους εργαστηρίου είναι να παρουσιαστούν εργαλεία και μέθοδοι συμμετοχικής λήψης αποφάσεων μέσα από ένα συγκεκριμένο παράδειγμα.
Το εργαστήριο μπορούν να παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες του Συνεδρίου αλλά και οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος αφού δηλώσει  συμμετοχή ηλεκτρονικά. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και θα γίνει επιλογή ώστε να υπάρχει αντιπροσωπευτικότητα σε περίπτωση που ο αριθμός των αιτήσεων υπερβεί το μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων.

Λιγα λογια για τους διοργανωτες:

Η Βίβιαν Δούμπα είναι απόφοιτος του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης. Το 2010 αποφοίτησε από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, ενώ το 2012 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Αστική Γεωγραφία στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας. Από το 2011 και για πέντε χρόνια ζούσε μεταξύ Ολλανδίας και Ελλάδας όπου και εργαζόταν ως ελεύθερος επαγγελματίας. Το 2012 συνιδρύει μαζί με άλλους δημιουργικούς επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης την ΑΜΚΕ Creativity Platform. Το 2015 γίνεται δεκτή στο πρόγραμμα υποτροφιών START: Create Cultural Change του Γερμανικού Ιδρύματος Robert Bosch, όπου και εκπαιδεύεται στον τομέα της πολιτιστικής διαχείρισης στο Βερολίνο και στη Βρέμη, και υλοποιεί πιλοτικά το πρόγραμμα Tópio: Creative Placemaking for Young Community Leaders στη Θεσσαλονίκη. Ως ελεύθερος επαγγελματίας συνεργάζεται με το διεθνές The Busking Project, καθώς και με τους STIPO από την Ολλανδία. Από τον Σεπτέμβριο του 2016 είναι και πάλι μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης, όπου και συνεχίζει με τα προγράμματα και τις δράσεις του Creativity Platform, του Tópio και τις διεθνείς συνεργασίες. Email επικοινωνίας: vivian@creativityplatform.gr

Η Ολυμπία Δάτση ασχολείται επαγγελματικά ως ανεξάρτητη σύμβουλος νέων και εκπαιδεύτρια στο σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων βιωματικής εκπαίδευσης με ποικίλες θεματικές για παιδιά, νέους και ενηλίκους. Με σπουδές στην Αρχιτεκτονική Τοπίου, τη Διακόσμηση Εσωτερικών Χώρων και τη Μουσική , συνεργάζεται με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο της Ευρώπης στο πλαίσιο εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων κινητικότητας, εθελοντισμού και κατάρτισης. Έχει την επιμέλεια του εκπαιδευτικού περιεχομένου και της επικοινωνίας του προγράμματος «Tópio: Δημιουργική Ενεργοποίηση του Αστικού Τόπου με τους Νέους σε Ηγετικό Ρόλο». Κατέχει πολύχρονη εμπειρία στο συντονισμό προγραμμάτων για νέους σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική και Νότια Αμερική. Είναι ιδρυτικό μέλος της Α.Μ.Κ.Ε. «Creativity Platform». Email επικοινωνίας: olympiadatsi@gmail.com

Ο Νικόλας Καραχάλης είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου του τμήματος Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα την Πολιτιστική και Τουριστική Στρατηγική των Πόλεων. Ως μέλος ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό τμήμα Διοίκησης Πολιτισμικών Μονάδων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και ως διδάσκων στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Τμήματος Μηχ. Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου έχει διδάξει μαθήματα που σχετίζονται με τη δημιουργική οικονομία, τις πολιτιστικές στρατηγικές και την αστική ανάπτυξη. Στο πλαίσιο του προγράμματος URBACT, όπου συμμετέχει ως lead expert, έχει διοργανώσει σεμινάρια για τις συμμετοχικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων στις πόλεις.

karagiannis
metaxas

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
Δημήτρης Καραγιάννης , Γενικός Διευθυντής HARCOS ΕΠΕ, Υπ. Διδάκτωρ ΠΘ, email: dkktourism@gmail.com
Θεόδωρος Μεταξάς, Επίκουρος Καθηγητής – Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Διδάσκων ΕΑΠ και ΕΣΔΔΑ, email: metaxas@econ.uth.gr
Παρασκευή, 31.3.  19.30 – 21.30, Μύλος του Παππά
Αριθμός συμμετεχόντων: 30 – 40
Κόστος συμμετοχής: Δωρεάν για τους συμμετέχοντες του Συνεδρίου, 20€ για συμμετοχές εκτός των συνέδρων

Περιγραφη

Το εργαστήριο θα έχει ως κύριο θέμα την διαμόρφωση ενός σχεδίου με στόχο σχεδιασμό ενός γαστρονομικού γεγονότος στην πόλη της Λάρισας, μέσω του συμμετοχικού σχεδιασμού, την ανάδειξη της σημασίας της τοπικής γαστρονομίας στην ενίσχυση του τουρισμού της περιοχής και στην ενίσχυση του τουριστικού brand της Λάρισας, ως αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής εμπειρίας αλλά και της αυθεντικής της κουλτούρας. Το εργαστήριο θα βασιστεί στο γεγονός ότι η τοπική γαστρονομία αποτελεί πλέον ένα σημαντικό συστατικό κάθε προορισμού, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αυθεντικότητα του, αλλά και στην πολυπόθητη ενίσχυση της τοπικής οικονομίας,. Αντιλαμβανόμενοι ότι ένας επιτυχημένος τουριστικός προορισμός αξιολογείται μεταξύ άλλων και από τις «θετικές αποκαλύψεις» των επισκεπτών σε μια περιοχή, το ποσό των χρημάτων που δαπανώνται ανά κάτοικο και τις προοπτικές των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων στον προορισμό, κατανοούμε την αξία της γαστρονομίας και την δυνητική συμβολή της στους προαναφερόμενους τομείς. Να σημειώσουμε επίσης, ότι η γαστρονομία μιας χώρας και μιας περιοχής μπορεί να είναι μεταξύ των πιο σημαντικών πολιτιστικών εκφράσεων τους. Σε πρακτικό επίπεδο, η ταυτότητα ενός έθνους αντανακλάται και ενισχύεται από τις εμπειρίες των τροφίμων που προσφέρει. Ο τρόπος με τον οποίο τα διάφορα συστατικά συνδυάζονται και μαγειρεύονται, αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο της εθνικής πολιτιστικής ταυτότητας. Με βάση τα προαναφερόμενα, μπορεί να υποστηριχθεί ότι η τοπική κουζίνα είναι ένα καθοριστικό στοιχείο που μπορεί να προσθέσει αξία σε έναν προορισμό, και επιπλέον μπορεί να συμβάλει στη βιώσιμη ανταγωνιστικότητα του σε μια παγκοσμιοποιημένη τουριστική αγορά.

Κατά την διάρκεια του εργαστηριού θα εξεταστούν αναλυτικά όλα τα απαραίτητα στάδια και ενέργειες που απαιτούνται για την επιτυχή οργάνωση και υλοποίηση τέτοιων γεγονότων, εκδηλώσεων και ενεργειών με στόχο την ανάδειξη και την τουριστική αξιοποίηση της τοπικής γαστρονομίας και του πολιτισμού μιας περιοχής, καθιστώντας την πιο ελκυστική στον παγκόσμιο δυνητικό επισκέπτη. Σκοπός τους εργαστηρίου είναι να παρουσιαστούν τα εργαλεία και οι μέθοδοι συμμετοχικής λήψης αποφάσεων μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές. Το εργαστήριο μπορούν να παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες του Συνεδρίου αλλά και οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος αφού δηλώσει συμμετοχή ηλεκτρονικά. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και θα γίνει επιλογή ώστε να υπάρχει αντιπροσωπευτικότητα σε περίπτωση που ο αριθμός των αιτήσεων υπερβεί το μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων.

Λιγα λογια για τους διοργανωτες:

Ο Δημήτρης Καραγιάννης σπούδασε Sport Science & Management στις ΗΠΑ (SOUTHERN ILLINOIS UNIVERSITY) ενώ συνέχισε τις σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων φιλοξενίας και γαστρονομίας στο διεθνούς φήμης πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης (CULINARY INSTITUTE OF AMERICA στη NY). Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία (M.B.A. University of Huddersfield) στην διοίκηση επιχειρήσεων τουρισμού και μαζικής εστίασης. Συνεχίζει τις σπουδές του ως Υποψήφιος Διδάκτορας (PhD) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στα Οικονομικά με αντικείμενο διατριβής: «Η σημασία της γαστρονομίας ως είδος βιωματικού τουρισμού στην οικονομική ανάπτυξη σύγχρονων τουριστικών προορισμών ανά τον κόσμο». Έχει εικοσιπενταετή εμπειρία στην εστίαση, στον τουρισμό και στην διοίκηση επιχειρήσεων, έχοντας εργασθεί σε διάφορες υψηλόβαθμες θέσεις σημαντικότατων τουριστικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων μαζικής εστίασης, καθώς και φορέων σε Ελλάδα, Αμερική, Ελβετία, Ιταλία και Γαλλία. Από το 1999-2005 διατέλεσε καθηγητής στο Business College of Athens, (BCA) ενώ το 2005-2006 υπήρξε εισηγητής στην LE MONDE, (Ινστιτούτο Ξενοδοχειακών, Τουριστικών και Γαστρονομικών Σπουδών, Αθήνα). Από το 2006-2009 κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή στη Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και το 2006-2009 ήταν διευθυντής και Υπεύθυνος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στο Κέντρο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Δυτικής Ελλάδος (BIC Western Greece) ολοκληρώνοντας με μεγάλη επιτυχία πλειάδα σημαντικότατων ευρωπαϊκών projects. Το 2009 ίδρυσε την εταιρεία HARCOS ΕΠΕ (www.harcos.gr), η οποία είναι εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία επιχειρήσεων μαζικής εστίασης & φιλοξενίας. Την περίοδο 2014-2016 υπήρξε Σύμβουλος του Επιμελητηρίου Αχαΐας σε θέματα Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, Τουριστικής Ανάπτυξης, Γαστρονομίας & Επιχειρηματικότητας. Το 2015 διατέλεσε επιστημονικός συνεργάτης του Ελληνοιταλικού Επιμελητήριου για θέματα γαστρονομίας και επιχειρηματικότητας, ενώ από το 2016 είναι Αρχισυντάκτης & Υπεύθυνος ύλης & έκδοσης στο κλαδικό περιοδικό μαζικής εστίασης και Τουρισμού «WESTIAZOYME» .

Ο Δρ. Θεόδωρος Μεταξάς Οικονομολόγος ΑΠΘ, κάτοχος δυο μεταπτυχιακών τίτλων από το Kingston University U.K (MBA) (1996-1998) και το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (2000-2001) με ειδίκευση στη «Χωροταξία και Περιφερειακή Πολιτική» και Διδάκτωρ του ίδιου τμήματος με ειδίκευση στην «Αστική Ανάπτυξη και την Ανταγωνιστικότητα Επιχειρήσεων».
Από το 2008 είναι Σύμβουλος Καθηγητής (ΣΕΠ) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), και από το 2016 διδάσκει στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος και είναι πιστοποιημένος εισηγητής από το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ) και την Ευρωπαϊκή Ένωση σε θέματα «Οικονομίας» και «Τουρισμού». Έχει περισσότερες από 50 δημοσιευμένες εργασίες σε ξένα και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, ενώ παράλληλα είναι κριτής σε πολλά από αυτά. Επίσης έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις σε περισσότερα από 30 διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια, ενώ παράλληλα έχει ενεργό συμμετοχή σε 20 ερευνητικά προγράμματα, εθνικού και ευρωπαϊκού σκέλους. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν στην αστική ανάπτυξη και το χωρικό ανταγωνισμό, την ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και την αστική διαχείριση, την τουριστική ανάπτυξη και το μάρκετινγκ του τόπου ειδικότερα στη γεωγραφική ζώνη της Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης

koutoulas

The Destination Branding Bootcamp

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικού Μάρκετινγκ, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών, email: koutoulas@upatras.gr
Παρασκευή, 31.3. 19.30 – 21.30, Μύλος του Παππά
Αριθμός συμμετεχόντων: 30 – 40
Κόστος συμμετοχής: Δωρεάν για τους συμμετέχοντες του Συνεδρίου, 20€ για συμμετοχές εκτός των συνέδρων

Περιγραφη

Εντατικό εργαστήριο για τις πρακτικές πτυχές και τα βήματα σχεδιασμού ενός επιτυχημένου destination brand από τη σκοπιά ενός φορέα διαχείρισης και προβολής προορισμού (destination management & marketing organization).

    Τι θα αποκομίσουν όσοι παρακολουθήσουν το workshop:

  • Μια πολύ καλή κατανόηση για το τι είναι και τι δεν είναι το destination branding
  • Εξοικείωση με τα χαρακτηριστικά ενός καλού destination brand
  • Τα ενδεδειγμένα βήματα σχεδιασμού ενός destination brand
  • Τα παραδοτέα ενός destination brand
  • Παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σημείωση για τους συμμετέχοντες: Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να στείλει προς συζήτηση την περίπτωση του δικού του προορισμού προκειμένου να συζητηθούν τα χαρακτηριστικά της υφιστάμενης ταυτότητας του προορισμού και η ενδεδειγμένη αναβάθμιση ή εκ νέου ανάπτυξη ενός destination brand. Σε αυτήν την περίπτωση παρακαλείται να στείλει μέχρι την παραμονή του workshop στη διεύθυνση koutoulas@upatras.gr το link της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας του προορισμού (εφόσον υπάρχει), μια πολύ συνοπτική περιγραφή των χαρακτηριστικών του προορισμού και της υφιστάμενης τουριστικής κίνησης καθώς και τους στόχους ως προς την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Λιγα λογια για τους διοργανωτες

Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 2014 ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Προηγουμένως έχει διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει προσκληθεί ως εισηγητής σε εκατοντάδες συνέδρια και σεμινάρια.
Παράλληλα εργάζεται ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών και έχει υλοποιήσει μεγάλα έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε 30 χώρες. Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εθνικούς και περιφερειακούς οργανισμούς τουρισμού στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Κύπρο, τη Βρετανία, το Ομάν κοκ., ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς (Υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού, ΕΟΤ, Helexpo, Ο.Ε.Ο.Α. «Αθήνα 2004», Επιμελητήρια, Περιφέρειες κοκ.), την Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Ελβετία, την Αυστρία, την Τουρκία, την Ισπανία κλπ.
Μεταξύ άλλων, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ενέργειες τουριστικής ανάπτυξης και τουριστικές καμπάνιες καθώς επίσης έχει εκπονήσει επιχειρησιακά σχέδια και παράσχει συμβουλές σε θέματα εσωτερικής λειτουργίας για λογαριασμό των σημαντικότερων τουριστικών προορισμών της Ελλάδας όπως λ.χ. για τις Περιφέρειες Αττικής, Νοτίου Αιγαίου και Ανατολική Μακεδονίας-Θράκης, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο, τη Μύκονο, τη Ζάκυνθο, τη Νάξο, τη Μονεμβασιά, τους Δελφούς κοκ.
Στον ξενοδοχειακό κλάδο έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος και ως εκπαιδευτής με ξενοδοχεία και αλυσίδες ανά την Ελλάδα. Με την ιδιότητα του «mystery guest» έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα, το Ντουμπάι, τη Γερμανία, τη Βρετανία, την Κύπρο, την Ελβετία, την Τουρκία και την Ινδονησία.
https://gr.linkedin.com/in/koutoulas


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ