ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Οι εισηγήσεις από ερευνητές, μελετητές, φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, επαγγελματίες, συμβούλους, εκπροσώπους της Τοπικής και Δημόσιας Διοίκησης κ.ά. θα πρέπει να εντάσσονται στο γενικό θέμα του συνεδρίου. Οι εισηγήσεις θα αναφέρονται σε θεωρητικά ζητήματα, εμπειρικές εργασίες, έρευνες πεδίου, ειδικές δράσεις, μελέτες περιπτώσεων, καμπάνιες προβολής κ.ά. που μπορούν να προσφέρουν νέες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές. Οι εισηγήσεις καλό είναι να εστιάζουν σε έναν (ή περισσότερους) από τους κεντρικούς θεματικούς άξονες και δεν θα πρέπει να έχουν το χαρακτήρα διαφήμισης εταιρικών υπηρεσιών.
Επισημαίνεται ότι ένας εισηγητής δεν μπορεί να κάνει περισσότερες από 2 παρουσιάσεις εργασιών στο Συνέδριο.
Για την ένταξη των εργασιών στο πρόγραμμα του Συνεδρίου είναι απαραίτητη η εγγραφή των συγγραφέων έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2017.

Συνεδριες φοιτητικων εργασιων

Οι εισηγήσεις από προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες θα διοργανωθούν σε ειδικές συνεδρίες. Οι εισηγητές αυτής της κατηγορίας μπορούν να συμμετέχουν στο συνέδριο με το μειωμένο κόστος των 40€. Παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται να στείλουν περίληψη έως τις 19 Δεκεμβρίου 2016.


ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

Έναρξη υποβολής περιλήψεων (στα ελληνικά ή τα αγγλικά): 04/11/2016
Προθεσμία υποβολής περιλήψεων (παράταση): 19/12/2016
Κοινοποίηση απόφασης αποδοχής περιλήψεων: 16/01/2017
Προθεσμία υποβολής διορθωμένων περιλήψεων και/ή πλήρων κειμένων για τα πρακτικά του συνεδρίου: 20/02/2017
Προθεσμία έγκαιρης εγγραφής (με μειωμένο κόστος και για ένταξη των εργασιών στο πρόγραμμα του συνεδρίου): 28/02/2017

  1. Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
  2. Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
  3. Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
  4. Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
  5. Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
  6. Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
  7. Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
  8. Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
  9. Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
  10. Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία
  11. Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
  12. Τοπίο και ταυτότητα
  13. Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων

Η περίληψη μπορεί να υποβληθεί στα ελληνικά ή στα αγγλικά.

Για την υποβολή της περίληψης, οι συγγραφείς θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το υπόδειγμα που παρέχεται από το συνέδριο.

Η έκταση του καθαρού κειμένου της περίληψης θα πρέπει να είναι από 250 έως 350 λέξεις. Τα περιθώρια της σελίδας θα πρέπει να οριστούν σε 2,5 εκ. (πάνω-κάτω και αριστερά-δεξιά) με γραμματοσειρά Times New Roman 11 στιγμών για ολόκληρο το κείμενο, με εξαίρεση τον τίτλο που θα χρησιμοποιηθεί Bold γραμματοσειρά 12 στιγμών, με κεφαλαία γράμματα.

Η περίληψη θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  1. τον τίτλο,
  2. 3-5 λέξεις κλειδιά, και
  3. 3-10 βασικές βιβλιογραφικές αναφορές

Επισημαίνεται ότι ένας εισηγητής δεν μπορεί να κάνει περισσότερες από 2 παρουσιάσεις εργασιών στο Συνέδριο.

Η υποβολή του πλήρους κειμένου της εργασίας είναι προαιρετική και απαιτείται μόνο για την ένταξη στα πρακτικά του συνεδρίου. Οι υποβολές των πλήρων κειμένων στα ελληνικά ή στα αγγλικά θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τις 20 Φεβρουαρίου 2017 και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν οριστεί από την Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου.

Σημειώνεται ότι πλήρες κείμενο μπορεί να υποβληθεί και στην περίπτωση παρουσίασης πινακίδας εισήγησης (poster), εκτός της προφορικής εισήγησης PowerPoint.

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες.
Κατεβάστε τις προδιαγραφές πλήρους κειμένου
Κατεβάστε το υπόδειγμα πλήρους κειμένου

Οι εισηγητές έχουν τη δυνατότητα, αντί προφορικής εισήγησης μέσω ηλεκτρονικής προβολής, να παρουσιάσουν την εργασία τους μέσω αναρτημένης πινακίδας σε χώρους διεξαγωγής του συνεδρίου. Για την παρουσίαση poster είναι υποχρεωτική η αποστολή περίληψης της εργασίας για κρίση στις ενδεδειγμένες ημερομηνίες, και η διόρθωσή της, εφόσον προτείνεται, μετά το τέλος των κρίσεων. Η υποβολή πλήρους κειμένου της εργασίας με αναρτημένη πινακίδα είναι προαιρετική.

Τα poster δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά, αλλά παραδίδονται σε έντυπη μορφή κατά την έναρξη του Συνεδρίου ή το πρωί της ημέρας της παρουσίασης στη Γραμματεία του Συνεδρίου.

Για τη σύνθεση του poster, οι εισηγητές πρέπει να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες.

Κατεβάστε τις Προδιαγραφές Poster
Κατεβάστε τη Ζώνη Τίτλων

Για την υποβολή των εργασιών, οι εισηγητές θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα υποδείγματα που παρέχονται από το Συνέδριο. Επισημαίνεται ότι ένας εισηγητής δεν μπορεί να κάνει περισσότερες από 2 παρουσιάσεις εργασιών στο Συνέδριο.

Η υποβολή γίνεται μέσα από την εφαρμογή υποβολής εργασιών. Παρακαλούμε ακολουθήστε προσεκτικά τις οδηγίες

  1. Εισέρχεστε στην εφαρμογή υποβολής εργασιών από εδώ.
  2. Πραγματοποιείτε εγγραφή, δίνοντας το πραγματικό σας Όνομα και Επώνυμο, όνομα χρήστη πανομοιότυπο με το email σας και κωδικό με τουλάχιστον 7 χαρακτήρες.
  3. Στο email που δώσατε, θα λάβετε mail, από το οποίο πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες, προκειμένου να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας.
  4. Μετά από την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, μπορείτε ανά πάσα στιγμή έως την προθεσμία υποβολής, με το username (email) και τον κωδικό που δώσατε, να εισέρχεστε στην εφαρμογή και να υποβάλετε μία ή περισσότερες εργασίες.
  5. Για να υποβάλετε νέα εργασία, μετά την είσοδο στην εφαρμογή, χρησιμοποιείτε την επιλογή ‘Σύνεδρος’ από το μενού που βρίσκεται στα αριστερά της εφαρμογής και κατευθύνεστε στο ‘Υποβολή νέας εργασίας/περίληψης’
  6. Συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία όλων των συγγραφέων, τον τίτλο της εργασίας, τις λέξεις-κλειδιά, τον τύπο της παρουσίασης (προφορική εισήγηση ή poster), το θεματικό άξονα (έναν ή περισσότερους) στον οποίο ανήκει η εισήγηση και τέλος ανεβάζετε το αρχείο (τύποι αρχείων που γίνονται αποδεκτοί: PDF, DOC, DOCX και ODF).
  7. Στην επιλογή του μενού της εφαρμογής‘Όλες οι εργασίες/περιλήψεις μου’ μπορείτε να ελέγξετε τις υποβληθείσες εργασίες και μετά την κοινοποίηση της απόφασης αποδοχής περιλήψεων, μπορείτε να δείτε τις αξιολογήσεις των κριτών και να προχωρήσετε σε υποβολή διορθωμένης περίληψης ή πλήρους κειμένου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δίνονται.

Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το email του συνεδρίου: info@placemarketing2.gr

Αναμένονται πληροφορίες σύντομα.

Η παρουσίαση της κάθε εισήγησης θα διαρκεί αυστηρά 15 λεπτά και οι εισηγητές θα ειδοποιούνται από τα προεδρεία στα 5 και 2 λεπτά, με κίτρινη και κόκκινη κάρτα αντίστοιχα. Στο τέλος κάθε συνεδρίας θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση (άλλα 15 λεπτά).

Προτείνεται η αποθήκευση της παρουσίασης σε αρχείο Power Point (μορφή .ppt) και σε αρχείο PDF. Οι εισηγητές παρακαλούνται να παρευρίσκονται στην αίθουσα 15 λεπτά νωρίτερα από την έναρξη της συνεδρίας προκειμένου να μεταφέρουν με τη βοήθεια των εθελοντών την παρουσίασή τους στον υπολογιστή και να ελέγξουν πως όλα λειτουργούν κανονικά.

Η παρουσίαση του κάθε poster είναι υποχρεωτική, θα διαρκεί αυστηρά 5 λεπτά και στη συνέχεια θα γίνεται συζήτηση για άλλα 3 λεπτά. Τα poster θα τοιχοκολλούνται, με τη βοήθεια εθελοντών, με την έλευση/ εγγραφή των συνέδρων, οι οποίοι έχουν και την ευθύνη της εκτύπωσης των poster. Οι σύνεδροι που έχουν επιλέξει την παρουσίαση σε poster παρακαλούνται να έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής και τοιχοκόλλησης έως την Παρασκευή στις 12:00. Υπενθυμίζεται ότι τα poster πρέπει να ακολουθούν τις προδιαγραφές που έχουν ανακοινωθεί στο site του συνεδρίου.

    Οι σύνεδροι που συμμετέχουν στα προεδρεία παρακαλούνται:

 

  • Να ενημερώσουν άμεσα σε περίπτωση αδυναμίας παρουσίας στο προεδρείο
  • Να παρευρίσκονται στην αίθουσα 15 λεπτά νωρίτερα από την έναρξη της συνεδρίας προκειμένου να ελέγξουν ποιοι εισηγητές είναι παρόντες (σε κάθε συνεδρία προηγείται διάλειμμα)
  • Να σημειώνουν τις εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν σε ειδικό χαρτί που θα τους έχουν δώσει οι εθελοντές
  • Να κηρύσσουν την έναρξη και λήξη της συνεδρίας στην προβλεπόμενη ώρα
  • Να τηρούν αυστηρά το χρόνο παρουσιάσεων στα 15 λεπτά (συστήνεται η χρήση της αντίστροφης μέτρησης στο κινητό)
  • Να χρησιμοποιούν τις κίτρινες και κόκκινες κάρτες στα 5 και 2 λεπτά αντίστοιχα
  • Να ενθαρρύνουν τη συζήτηση στο τέλος της συνεδρίας για 15 λεπτά